יום רביעי, 23 באוקטובר 2013

טכניקות לשמירה על ריהוט גן

 רבים מאיתנו אשר רוכשים ריהוט גן זול לקיץ לא יודעים כיצד לשמור עליו ולכן כל עונה מחליפים את הריהוט במאות ואף אלפי שקלים, מאמר זה יקנה לכם מספר טיפים וטכניקות לשמירה על ריהוט גן על כל סוגיו וחומריו.

ריהוט גן מעץ

מוצרי ריהוט גן העשויים מעץ כמו אורן נראה נהדרים, ושווים כל אגורה , והוא אלטרנטיבה אחרת אם לא מתחשק לכם לקנות רהיט עשוי מעץ טיק משום שהרוב המכריע של רהיטים העשויים מעץ אורן נמכרים ללא טיפול. למרבה הצער בניגוד לעץ הקשה , רהיטי עץ רך לא עומדים במזג האוויר הישראלי והטוב, הדבר נכון במיוחד עבור אדניות עץ לכן עליך לוודא שהרהיטים שלך מוגנים עם כיסוי לריהוט גן ומטופלים נגד ריקבון, נזקים ולחות.
אנו ממליצים להגן על העץ באמצעות חומר משמר ושמן טיק. שמן זה מושלם כדי להגן על הרהיטים שלך ושומר על המראה נהדר בכל ימות השנה, אם אתם מחפשים ריהוט גן מעת ברמה גבוהה ההמלצה שלנו זה על פינות זולה של חברת זולה פלוס. בנוסף אם יש לך אפשרות לרכוש סט ריהוט גן מעץ חדש עשה זאת מכיוון שריהוט גן מעץ מגיע בדרך כלל מחוטא ומשויף וכל שנותר הוא לשמן בלכה אחת לחצי שנה והעץ נשמר כמו שצריך, בנוסף אפשר לרכוש כיסוי לריהוט גן בנפרד.


פינת זולה


ריהוט גן מאלומיניום

סיבה אחת גדולה לבחירת ריהוט גן מאלומיניום היא שהוא לא מחליד ונשמר לאורך שנים, כמו כן הוא קל לתחזוקה. אנחנו עדיין ממליצים לרכוש כיסוי לריהוט גן כדי לתת לו קצת הגנה וגם כדי לשמור אותו נקי . עוד דבר נהדר באלומיניום הוא שזה חומר מאוד קל, לכן קל יותר להעביר אותו ממקום למקום ולאחסן אותו.
רהיטי פלדת מתכת
משטחי מתכת שחשופים בסופו של דבר יהיו עם חלודה עם הזמן, לכן יש  לוודא תמיד שהצבע לא מתקלף. אפשר לרענן את המראה של ריהוט הגן שלך עם צבע מתאים למתכת כך שיישמר ולא יצבור חלודה בחורף. בנוסף אפשר להגן על ריהוט המתכת שלך עם כיסוי מתאים כדי שישמר בחודשי החורף . עליך לבדוק את ריהוט המתכת שלך בזהירות לפני הרכישה ולהסתכל אם ישנם סדקים. באותה השיטה שבה אתה מטפל במכונית שלך כך גם אתה מטפל בריהוט גן ממתכת, יש לוודא שאתה משתמש עם מטלית חלקה. לא להשתמש במטלית קשה מכיוון שזה עלול להשאיר שריטות עדינות. לטפל בכל השבבים הקטנים בצבע עם צבע או לכה ותמיד להשתמש בפריימר עמיד חלודה שיעזור לשמור על החלודה מלהתפשט.

פינות ישיבה



ריהוט גן מפלסטיק

לטיפול ברהיטי הגינה מפלסטיק שלך כמו אדנית למעקה מפלסטיק, כיסאות ושולחנות הדבר הטוב ביותר שאנחנו יכולים להציע הוא באמצעות מים חמים, סבון וספוג או מטלית . אם הריהוט נמצא בשימוש רב במהלך חודשי הקיץ אז אפשר לנסות ולנקות אותם פעם או פעמיים בחודש רק כדי לשמור עליו. ברגע שניקינו את ריהוט הגן אפשר לכסות אותו בכיסוי מתאים שיאפשר לו להיראות נהדר בכל ימות השנה . חלק מהאנשים ממליצים על שימוש בחומר כימי כגון אקונומיקה או חומרים כימיים אחרים כדי לנקות את הכתמים עיקשים , זה בסדר גמור . אבל יש לוודא שאתה זהיר עם חומרים אלו שלא ייווצר מצב שהחומר ישאר על הריהוט ועלול לפגוע בילדים הקטנים. אם אתה מחליט להשתמש בחומרים כימיים כגון אקונומיקה כדי להסיר לכלוך וזוהמה תשתמש תמיד בכפפות גומי שלא יגרם גירוי בידיים. כתמים עקשניים ועובש ידרשו תמיד התערבות של אקונומיקה.
שולחנות זכוכית מחוסמת


ניתן לנקות שולחנות זכוכית מחוסמת באופן קבוע באמצעות מים חמים וסבון או כל מוצר ניקוי זכוכית. בדקו אם יש סדקים לפני שאתם מכסים אותם עם כיסוי לריהוט גן ולפני שימוש או אחרי שהיו באחסון במשך זמן רב . בנוסף כאשר מנקים את השולחן הרחיקו אותו מהכסאות מכיוון ואם מדובר על פינת ישיבה מראטן הדבר עלול לפגוע בכסאות שכן מדובר בדרך כלל על אלומיניום בציפוי ראטן סינטטי. הטיפ האחרון שלנו הוא תמיד עדיף לשים ריהוט זכוכית וכל ריהוט גן בצל שלא יהיה בשמש חזקה מכיוון שהדבר גורם לסדקים עם הזמן גם בעץ, גם בזכוכית ובעיקר בפלסטיק.


אדניות פלסטיק


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה