יום שישי, 18 באוקטובר 2013

ריהוט גן מעץ מלא - פינות זולה

ריהוט גן מעץ מציע דרך אלגנטית וחכמה של עיצוב הגינה שלכם. זה מוסיף נוף אלגנטי לא רק לגן אלא לכל הבית. בהתאם לעיצוב של הבית שלכם , אתם יכולים לבחור ריהוט שעונה על הדרישות שלכם ועומד בתנאי האקלים של האזור שלכם. ריהוט גן משפר את המראה של הגינה באופן משמעותי למדי.
ריהוט גן מעץ מעניק מרחב ידידותי ותופס פחות מקום מאשר ריהוט רגיל. למרות שיש לו מראה יוקרתי , הוא די ידידותי לכיס והוא יכול להתאים לכל הסוגים של גנים . למרות שרבים עשויים לחשוב שעץ נוטה להיפגע מתנאי מזג אוויר , ריהוט גן העשוי מעץ הוא הרבה יותר טוב כיוון שהוא מוגן עם  שמן ושרף מיוחדים , מה שהופך אותו ליותר עמיד בפני תנאי האקלים .

טיפים לרכישת ריהוט גן מעץ

להחליט על סוג חומר: רהיטי עץ שונים זמינים בשוק ועשויים מחומרים שונים , כגון עץ מהגוני , עץ טיק , אקליפטוס , ארז, אורן, אלון,ובמבוק. בהתאם לדרישות שלכם והתקציב שלכם , אתם יכולים לבחור את האחד שהכי מתאים לכם. יש לזכור לצבוע את הרהיט שלכם באופן קבוע , אם אתם רוצים לשמור עליהם כמו חדשים לשנים הבאות .
הקפידו לבחור את הריהוט שלכם בהתאם לשימוש בו ובהתאם למטרות שלכם. לדוגמה, אם אתם מארחים אנשים רבים, אז אתם צריכים לתכנן את דרישות הרהיטים שלכם בהתאם כדאי להכיל שולחנות וספסלים גדולים שיכולים להכיל את האורחים שלכם ואת המזון. עם זאת, עבור אלה שמחפשים רק מקום מפלט שקט שבו הם יכולים לקרוא ספר או להנות מהשמש ,כורסה נוחה או פינת זולה תהיה הבחירה המושלמת.
למדוד את השטח : לפני הקניות , צריך למדוד את השטח הפנוי להגדרה של ריהוט גן. במקום צפיפות בגן עם רהיטים שונים , כדאי להשאיר שטח נרחב לאנשים לנוע.
החלט על הסגנון : ריהוט גן יכול לבוא במגוון רחב של סגנונות , כגון מסורתי , עכשווי, ואחרים. צריך לבחור את הסגנון שמשלים את עיצוב הבית והגינה, ושיתאים לסגנון חייכם.

בנוסף לכל העצות הנ"ל , יש לזכור לבדוק את העמידות והתחזוקה של הרהיטים. בסופו של היום , הגינה שלכם היא שלוחה של הבית שלכם ,ועם בחירה נכונה של ריהוט גינה לא תצטרכו לדאוג לתחזק את הגינה שלכם מידיי שבוע.

קניתם פינות זולה והריפודים נהרסו? לרכישת ריפודים לפינות זולה




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה